Fritid?

Det är mycket nu. Fullt ös heeeela tiden.
Men men, trivs ganska bra.
Men börjar känna mig jävligt slut som männska. Lite ledighet skulle nog sitta fint.

Hade sett fram emot helgen som består av ledigt lördag och söndag.. jätteskönt med mycket sovmorgon hade jag tänkt mig men tji fick jag. Match, söndag. samling 7:45. Ouuft!
Men kul iofs, men just nu hade jag behövt sova!!

Blir och åka hem efter matchen och låsa in mig och stänga av telefonen och sova sova sova =D

Imorrn blir de en låång dag. 7-10, lattevagn, stå och dela ut gratislatte inför vår nyöppning i kista!
Sedan direkt till solna, inventering står på schemat och därefter jobbpass 12-19:20.
Sen springa iväg till innebandyträningen som är 20:00.

Oj, jag måste nog sova nu!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0