äntligen!

Det var på tiden nu att bloggen fungerar igen. Är det bara för mig det inte har funkat?
Har vart typiskt när man haft mycket att skriva varje dag :P Så varnar för att detta kan bli ett lite längre inlägg. :S

Helgen har passerat och den var bra, Lina och Ricardo var här, vilket var väldigt trevligt!
Fredagen testade vi att gå ut på, åter igen ett misslyckande. Denna gång hittade vi ställen vi iaf kom in på, men det var verkligen inte någon hitt någonstans. Så det var väldigt tråkigt.
Det roligaste på kvällen var väl egentligen när vi inte hittade när vi gick så vi tog en taxi och chaffören bara skrattade och stannade typ 10 meter senare och då var vi framme, så de va lite kul :D
Lördagen bestod av mys i soffan till olika filmer och senare på kvällen bio, 27 dresses, vilket var väldigt bra, hett tips. Men jag älskar ju oxå Katherine Heigl. Hon är grym och så jävla rolig!
I Söndags så blev de först lite deg i soffan sen begav vi oss och bowlade.. banan sög men de slutade roligt iaf.

Det var så skönt att ha dom här i helgen & ser fram emot helgen där vi återigen får besök, denna gång av Simon & Annika.. Mycket trevligt.

Satte min andra order igår på jobbet, åter igen, mycket skön känsla!
Två av oss fyra nya har redan slutat vilket är väldigt tråkigt. Men jag och Madde kör vidare och hoppas på att bli grymma :) Men vi känner oss lite ensamma.
Men man har iaf mycket roligt på jobbet och jävligt trevliga arbetskamrater.
I fredags ska vi nog tbx till halmstad vilket jag hoppas på för jag hade otroligt roligt där hos dom!
På kvällen ska företaget ut och jag skulle egentligen med men eftersom Simon och Annika kommer så blir det inte så, det är lite trist.

Helgen efter denna helg kanske det blir så att jag åker hem. Mamma & Janne ska eventuellt bort så jag ska passa hästarna och lillasyster.

Något som är mycket roligt är att min älskade storebror har friat till Anna & det blir giftermål i juni 09! Grattis! :)

Patrik&Anna
Är så glad för deras skull & det finns inget annat par som passar så otroligt bra ihop, väldigt lyckligt lottad att få in denna supergoa tjej in i släkten ! Hjärtligt välkommen Anna !

Skriv en rad!
Postat av: Maria

Typiskt att jag är bortrest då :S.
Men ska kolla om jag kan komma helgen därpå.
Saknar dig enormusly ;P
Älskar dig

2008-04-01 @ 23:38:17
URL: http://rusjka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0