becktorsdag.

Åh, så tråkigt jag har det...

Längtar så tills älsk kommer hem. Ikväll blir de pannkaka med glass & sylt ! Yammi!
Sen blir det självklart beck som numer hör till torsdagen! :) Fab!

& imorrn bär det av hemåt ! :) Wonderful!
Trist nog så är det så att både Maria & Lina inte kommer vara hemma i helgen, de suger ju.
Men ska hinna med att träffa Sara & Ola iaf..
Åker ju hem för att va hus/häst & lillasystervakt så :)
Men på lördagen så kommer mamma & janne hem igen
så då kan jag leka med mina vänner!
På söndag ska vi åka och kolla på hundvalpen som mamma ska köpa..
ååh, jag vill oxå ha en hund!

Skriv en rad!
Postat av: Maria

Vi kommer hem på söndag :S.. Lär bli ganska sent.
Fan va typiskt att du kommer nu i helgen!
Ska hon köpa hund =))?
Love !

2008-04-10 @ 12:58:51
URL: http://rusjka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0