nytt utseende.

Har fixat lite med sidan dom sista dagarna därför jag inte skrivit..
Är inte klar ännu men det får duga så länge. Tills den dagen jag inser hur man gör i ett bildprogram :D haha.

Men detta är väl kanske lite roligare än bara en "orginal"mall.. eller vad tycker ni?


Helgen har gått med ett rasande tempo.. Maria & Sara kom sent på fredagen. Hämtade dom runt 19 tiden vid stationen medan älskling lagade god mat åt oss.
Blev mat och vin och när vi senare bestämde oss för att gå ut även öl och lite spel!
Kvällen blev väl sisådär lyckad som alla andra "utekvällar" i denna stad!

Var väldigt sega på  lördagen speciellt jag och mitt hjärta tror jag, som inte riktigt längre är vana med att dricka :D haha! Börjar bli gamla(?)
Men det var bara att kliva in i duschen, borsta tänderna och försöka fräscha till sig så gott det gick för sen bar det iväg till Liseberg som öppnade för säsongen.
Fick bli att man köpte ett årskort för entren, för jag antar att det kommer bli ett antal vistelser där ! :P
Det var någolunda roligt.. Vissa kunde kanske vart mer roligare än andra. Men jag hade en jävligt trevlig och rolig stund med Maria :D
Hälsade på min jobbarkompis som jobbar i baren där, tog en kaffe och en drink sen blev det oxå några karuseller såklart..
Konstigt, jag blir typ modigare destu äldre jag blir.. Brukar det inte vara tvärtom?

Söndag morgon, tidig morgon åkte tjejerna hem igen. Så det blev en väldigt kort & snabb vistelse.. men det var uppskattat iaf ! :D

Jag & älsk åker hem på onsdagen så farvälet var inte så tufft denna gång !
Söndagen i övrigt har varit väldigt lugn och degig. Jag klev upp och städate lägenheten fräsch igen medans christer låg och sov.. Sen har vi kollat film och ätit lite mat..

Nej nu är det dags att hoppa i sängen !

Skriv en rad!
Postat av: ella

låter som du haft d kul=)ha en fin dag!

2008-04-28 @ 15:43:26
URL: http://ellisgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0