Så jävla typiskt!

Allt går emot en, åh, blir galen!

Hittills har jag ju inte trivts så bra här nere i gbg, har velat flytta hem.. Men NU när jag äntligen fått ett jobb som jag tror att jag kommer trivas jättebra då på så kanske vi blir tvugna att flytta hem!
Hon vi hyr lägenheten av, som sa till oss att hon skulle bo i London hela sitt liv, ska nu flytta hem igen..
Å för er som inte förstått ännu.. Det betyder att vi står utan lägenhet i juni.. om 1 månad!!!

Så nu jävlar söks det efter ny lägenhet här nere, för just nu vill jag faktiskt inte flytta hem.
Visst trivs jag inte på jobbet denna gång heller så vill jag nog de..
Och om vi nu inte hittar någon lägenhet här nere.. vart tusan ska vi flytta!?

image48
Vi trivs ju här i lägenheten!


Skriv en rad!
Postat av: Anonym

Va?Skojar du? Sen när? Det har du glömt att bnerätta.. :S Jävla kärringt!!
Fast jag har i ju försig inge emot om ni kommer hem igen :P..
Love !

2008-04-29 @ 23:28:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0