Simon & Annika - en helg i göteborg.

I fredags kom Simon & Annika till oss. Dom kom rätt sent på kvällen så jag hade under väntan hunnit somna två ggr. Så i min sköna sömn blev jag väckt av christer som sa att dom var här :)
Det blev lite prat & deg i soffan, försök till att kolla på en film men tillslut blev det läggdags så vi inte riktigt orkade :)
lördagen hoppade jag upp tidigt som vanlig, men ville inte väcka dom så jag la mig och läste en bok, men dom vakna rätt skapligt så det var skönt ! Åt en mysig frukost sen begav vi oss in till stan.
Blev ett stop på systemet och en fika.. Å lyssna nu! på caféet såg vi Lena Ph & Orup. Jag blev helt till mig ! =D
Sen åkte vi hem och spelade texas med dom nya markerna vi inskaffat på Br ;) Var mycket kul, jag vann 3 av 4 ggr!
Pojkarna började bli hungriga så vi gick och handlade mat, det fick bli tacos då simon sken upp som en sol då det förslaget kom på tal !
Blev mat & lite alkoholdryck till sing-a-long.. Sedan begav vi oss iväg för att bowla (för ovanligthetens skull).
Det var mycket roligt, ägde och vann båda serierna! Yes!
Sista bussen hade gått hem & det var upptaget till taxin hela tiden så fick vi för oss att gå, så det gjorde vi.
Var ändå en rätt rolig promenad, mycket tack vare leken vi körde!
Hemma igen blev det texas och sen en rulle, simon slocknade nog innan den han börja & jag strax därefter.

Det var en mycket mycket trevlig kväll!! Den roligaste kvällen i göteborg so far!

idag, söndag så har vi mest degat i soffan, var snabbt och handlade lite för annika hade hittat ett par brillor som hon ville ha. Sedan blev de även lite kortspel.. Körde "kotten", år och dar sen man körde det ju. Var väldigt kul, tyckte iaf jag och annika, pojkarna tyckte det var sådär men dom vann iaf!
Nu har dom lämnat oss, lika tråkigt som alltid när någon åker härifrån! :/
Christer ligger och sover i soffan och jag sitter här.. Lite degiga idag.
Vi är mycket besvikna över att det inte går någon wallanderfilm ikväll!? Förstör våran söndag, förstör min favoritdag!

Imorrn är det jobb som gäller igen, usch va jobbigt.. :P

Älskling fyller även år imorgon & vi firar 9 månader! <3

image47

Skriv en rad!
Postat av: Maria

Så du vann bowlingen =). Nu är jag stolt, Grattis ;P..
Hälsa så mycket grattis till Christer :)!
Love

2008-04-06 @ 18:19:03
URL: http://rusjka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0