solen, veckorevyn & jag.

Vaknade halv 11 (!) idag, Nytt rekord ! :D
Började kolla runt mig efter Christer, tog ett tag innan jag insåg att det var måndag och att han faktiskt var på jobbet.

Sedan gick jag ut på balkongen och njöt i några timmar.
Med kaffekoppen i ena handen, tidningen i den andra och solen på mig så njöt jag verkligen!
Synd bara att den försvann runt hörnan på huset vid halv 2.
Då fick jag gå in istället :P
När Christer kom hem så gick vi till backaplan och tog bussen därifrån istället för här.
Jag ville ut och promenera :) Så det gjorde vi.
I stan vandrade vi runt, genom hagaparken och vidare mot järntorget.
Där fick det bli middag. Så jag åt suchi och christer åt grillspett.
Båda var rätt missnöjda med maten & riktigt kallt var det där inne.
Så det blev ingen promenad tbx då jag frös för mycket, fick ta spårvagnen tbx och sedan bussen hem.

Nu har vi kollat på det sista avsnittet av Anna Pihl & nu blir det snart hopp i säng.


Haha kom på att jag glömt och skriva om en rolig sak som hände här om dagen när jag och christer satt i solen och njöt av en glass.
Satt två utlänningar brevid oss som bröt men även med inslag av göteborska.
När deras samtal plötsligt började handla om att den ena hade kollat på hus som han tänkt köpa men han ville inte för det låg precis brevid en kyrkogård.

- Det första du ser när du vaknar är dött folk och det sista du ser när du somnar är dött folk.
Han satt sedan och berättade alla nackdelar med att bo brevid en kyrkogård.
Sen kom vändningen.

- Men fatta vad bra, kan jag lämna blommor hos mina föräldrar varje dag.
- Å du, fatta vad bra om man glömt bort alla hjärtans dag, bara gå ut och hämta en bukett och ba "här älskling".

Haha det var riktigt svårt att hålla sig för skratt där då !:D

Skriv en rad!
Postat av: Frida

hej du själv :)
tack så mycket. hur jag kan ha bilder däruppe är för att jag skapat en egen header. om man gör det kan man lägga in hur många bilder man vill ha, text och mkt mer. låt bara fantasin flöda :)

2008-04-27 @ 18:45:01
URL: http://friidilinen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0