Sömnbesvär..

Hade svårt att somna igårkväll.. vet inte om det var för att jag gick mig kl 21 lr vad det var (?)
Har väl med åldern att göra ;)

Men när jag låg där och vred och vände mig så kom jag att börja fundera på utlandsresor..
Sen kom jag att börja tänka på vad hemskt det skulle vara att bli bortrövad i utlandet.
Förra sommaren när jag och en tjejekompis var i Bulgarien så tappade vi bort varandra när vi var ute på någon nattklubb, vi fick då hitta tillbaka och gå själva tbx till hotellet...
Lagom berusad och med mitt lokalsinne hittade jag inte tillbaka, som tur var träffade jag ett väldigt snällt par som visade mig hela vägen hem till hotellet! stort tack till dom!
Men fatta om man inte skulle hitta tbx, eller om någon, under vägen hem, rövar bort en?
Det är ju faktiskt inte så himla ovanligt längre...
Usch, det var iallafall en hemsk tanke jag fick!
Kanske var det som gjorde att det var svårt att sova? :P

Skriv en rad!
Postat av: ella

hoppas du får en bra dag=)

2008-04-29 @ 10:00:49
URL: http://ellisgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0