tråktisdag.

ja, tisdagar e fanimej den tråkigaste dagen på veckan.
Seg, dåligt på teve, långt kvar till helg & ja, allmänt tråkig!

Så finns inte så mycket att skriva om denna dag, men kom bara på att jag glömt och nämna en sak här tror jag.
Det är ju nämligen så att min bästaste Ola är ju gravid. 6e månaden nu & något som är helt fantastiskt är att bebisen är beräknad den 26 juli. För alla er som inte vet är det Dagen jag fyller 20.
Jag hoppas så mycket att mitt gudbarn kommer att komma på dagen 20 år efter att jag föddes.
Vore inte det otroligt?


Grattis Ola! Är så glad för din skull. Men är fortfarande i chocktillstånd. Kommer nog aldrig inse att du ska bli mamma först. :) Vem hade kunnat ana?
image52 Haha! väldigt, väldigt, gammal bild på mig & Ola ;)


Men men, nu är det hopp i dusch & hopp i säng som gäller
så man kan hoppa upp pigg & fräsch imorronbitti!

Skriv en rad!
Postat av: Maria

Gud va söta ni är =)!
Du kommer bli en toppen gudmor..
Love!

2008-04-09 @ 16:57:54
URL: http://rusjka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0