vad ska man göra

Gårdagen var trist å åter trist.. Låg i soffan mestadels av dagen, fast i en bok. 
En oväntad semester av Marian Keyes.
Väldigt bra bok, fastnade så var tvungen att läsa ut den !
Sen gick jag faktiskt ner och solade, var riktigt skönt faktiskt, var ett tag sen så brände mig lite vilket känns lite idag.
Men men :) Behöver sola, är blekare än blekast!

Idag har jag varit på arbetsintervju. Åkte in till stan lite tidigare, tänkte att det kan väl vara roligt att strosa runt och kolla i lite affärer. Men det var det inte. Då caféet jag skulle på intervju till låg på avenyn blev det att jag gick där, när jag vart i de roliga affärerna var det typ en timme kvar tills jag skulle varit där, så jag ringde och pratade lite med sara och vandrade upp halva avenyn, ner halva avenyn, upp hela avenyn och ner hela avenyn, upp igen och ja ni fattar. :D
Gick bara och drev och vara allmänt förrvirrad märkte jag när jag stod och väntade på att gå över vägen fast det var grön gubbe :S
Det blev även ett samtal med Lina..

Gud vad jag saknar mina flicketöser!!

Ikväll blir det hockey! Heja hv!


hur vore det med en enkel fråga? Hur gick det? t.ex!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0