kunde fått en bättre start.

Dagen började inte direkt på bästa sätt idag. Fastnade i hissen på jobbet och sen klämde jag fingrarna.. Men men, jag kom ut ur hissen och smärtan la sig så det är inget att deppa för :D

I övrigt var det en bra dag på jobbet, var dåligt trött sista timmen, gick mest runt och flamsade och tyckte det mesta var roligt..

Imorgon är man ledig, riktigt skönt faktiskt, ska tvätta lite och dega lite sen blir de en träff med några tjejer från jobbet, ska blir väldans trevligt!!

Ajuste, har glömt att skriva att man ska få fast tjänst från och med 1 september! Grymt skönt! :D
Rullande schema, 6 dgr ena veckan och 4 dgr den andra, ledig varannan helg.. Det är lyx!

vi kan det där med fejk-smile vi!


oh jag saknar mitt hår, har klippt av mig typ hälften av det:( Men på ett sätt är det skönt, för nu är det fräscht, innan om man borstade blev det typ svinto i botten:D


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0