mamma är den bästa!

Tiden går så fort när man blir gammal.. Varför lyssnade man inte på dom vuxna när man var yngre??
Dom har verkligen rätt.. Redan 10 dagar sen jag fyllde 20.. Herregud, jag hänger inte med!

Fick iaf fina presenter och en lyckad dag, även om det kändes annorlunda. Var min första födelsedag utan min familj.




Blomsterbud ringde och skulle leverera blommor till mig, men klantig som man är hade jag gett mamma och janne fel adress till mig själv, så blomsterbudet kunde inte hitta mig.
Men tillslut så dök dom upp, superfina! :D

O mamma min kommer i helgen! :) Fredag förmiddag rullar mamma och Pumah ner till gbg.
Blir mys och lek med pumah och mamma mia på kvällen med mor :D
Ska bli underbart, saknar min mamma något så fruktansvärt! Hon är en av dom viktigaste i mitt liv!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0