oj oj oj..

Så har helgen gått, knappt hunnit känna av att den kommit men ändå.
Jobbat hela helgen och då blir det så, nu är de jobb månda, tisda oxå sen blir det en ledig dag.
Skönt. Blir en tripp på stan med Anna, ska bli trevligt ! :D

OS är ju för himla underbart. Jag älskar att titta på det! Dessvärre jobbar jag ju typ hela tiden så hinner ju inte se något, förutom repriserna av allt :D
Ville så gärna stanna kvar hemma imorrse och se handbollsmatchen, sverige-brasilien.. Kvartsfinal :) Härligt!
Tyvärr missar jag ju den oxå:/ Fan oxå! Men hejjar iaf!

Men det som nog ingen kan ha missat är ju Michel Phelps, jag menar, herregud!!
23 år är killen, han är min största idol just nu. Vad ska man säga? Det är mäktigt!


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0