skulle behöva lite extra tid.

Mamma och Pumah kom i fredags och lämnade oss idag.. Ensamma och övergivna..
Jag är lite deprimerad medan christer tycker det är himelskt..
Dock inte min mor han är glad att slippa, utan Pumah.. Han är inte så galen i henne..
Det är då jag!! Gud vad jag saknar henne redan!

Det var så kul när vi träffades, jag mötte mamma och pumah, mamma släpper kopplet och hon kutar in i min famn och gnäller av lycka.. Det har hon aldrig gjort innan sa mamma förutom när hon träffade mamma efter att varit ifrån henne en vecka.. Var underbart att se att Pumah kom ihåg mig :D
Även imorse när jag gick till jobbet vid sjutiden så gnällde hon när jag gick.. Sen hade hon tydligen gått runt i lägenheten och gnällt lite och vandrat omkring och undrat vart tusan jag var någonstans..

Men Pumah vi ses snart:D Helgen v 36 åker nämligen jag och hjärtat hem, inte för att träffa pumah egentligen utan för att åka upp och gratulera och hälsa på den nya tillskottet..

  Ola har nämligen fått en liten lilltös. Den 6e augusti kom hon..
Grattis Ola!! & välkommen till världen lilltösa!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0