storstädning.

Mitt hjärta kommer nog bli glad idag när han kommer hem.
Min lediga dag och vad gör jag? Storstädar!
Tvättat alla köksluckor, rensat i hyllor, dammat, städat i städskåpet,
skrubbat toan & badkaret & skurat..
Nu både skiner det och doftar himelskt!  :)


Jag å älskling har ju pratat om att flytta ifrån göteborg. Stockholm är ju staden jag vill bo i.
Men båda trivs så himla bra på jobbet och vi älskar våran lägenhet. Jag ska precis få fast anställning.
Hmm, det är så svår situation. Är ju superviktigt att trivas på sitt jobb,
men man ska ju trivas i övrigt också.
Och jag saknar att ha mina vänner nära och saknar att kunna hälsa på min familj när jag vill.
 Hm, ja, vad ska vi göra??


 Hjärtat jag önskar jag kunde vara hos dig nu!
Du är stark, jag vet det!  Du ska inte vara ledsen, du är inte värd det!


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0