trallalallalaaa...

Jajjemensan, nu har man bokat in sig på sånglektioner :D
Får man se om man har någon som helst talang..
Anledningen till att jag bokat in det är för att jag ska se om jag skulle kunna sjunga på min brors bröllop nästa sommar.
Skulle vara en rolig överraskning plus att han vill ha någon från mammas sida som sjunger då någon från hans pappas sida kommer att spela instumentet.

Vi får se, ska bli spännande & roligt vilket fall som helst!


Nu är det snart dags för hemgång oxå, längtar så mkt tills jag får träffa olas lilltös!

Skriv en rad!
Postat av: Maria

Yeeeii :)!

Bra där, du har talang! Du är så himla duktig. Vinner alltid Idol ;)

<3

2008-08-19 @ 02:21:27
URL: http://rusjka.bloggspace.se
Postat av: Jari

Hej, sånglektioner... Hur vart det med kören då? ;)

Ser att du inte varit in på länge på stylesearch.

Imorgon (20 Augusti) så ska tjejerna träffas första gången, du var inte sugen att vara med eller?



//Jari



ps

Maila mig gärna och meddela hur du vill/tänker göra med kördeltagandet så vi vet...

2008-08-19 @ 22:21:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0