va, jag?

Jajjemensan, jag är antagen till högskolan.. Men varför kommer man bara in när man söker något som man kanske inte alls vill plugga? :D
Lärarprogrammet... hmm, nja det får nog bli tack, men nej tack. Tyvärr..

Då vi inte är helt hundra på att göteborg är staden för oss får jag nog vänta lite med att inta skolbänken igen.

Haha de komiska är att bara några minuter innan jag kollade vid datorn och insåg att jag kommit in så berättade jag för christer att jag kommit på vad jag vill bli..
Jag vill bli en sån som jobbar på hundhem lr tränar hundar eller liknande.. Hur blir jag en sån???

Snart kommer mamma och pumah.. :D

 lillskrutt åker tåg för första gången :D
 
hon tyckte inte det var så roligt som jag hade berättat att de skulle vara;)

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0