va rädd om den här, å den här..

Jag är trött!

Men ack vilken rolig dag jag hade på jobbet idag.. en av favoriterna på jobbet har varit långledig men idag var hon tbx, hade riktigt skojj!
Skönt med en till tjej som älskar sunes jul och som hela tiden kan dra repliker därifrån! :D
Ännu härligare att man faktiskt kan dra repliker därifrån och hon fattar vad man menar, hehe!

Sista kvarten stog vi mest och asgarvade, tyvärr hade jag kassan, hon hade kaffet den lyckosten.
Fick en liten surgubbe, jag försökte ursäkta mig mellan skratten med att det var sent och att vi började bli trötta nu, fick till svar:
(sjukt bitter) - ja, jag märker det.

Men, härligt jobbpass alltså! :D

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0