återigen en sån där lista...

Har man tråkigt så har man ju det.. så de var en rackarns tur att jag hittade ännu en lista hos malin att fylla i.. En lista om mig & pojkevännen

Vad heter ni?
Maja Felicia Norman & Hans Christer Andersson. (han låter så ung min käresta=D)
Hur träffades ni?
På ett uteställe förförra sommaren.
Är ni förlovade?
Nej för bövelen.
Bor ni ihop?
Japp, i snart 1 år.
Har ni barn?
Vi har kattbebis.
Har båda körkort?
Jajjemensan.
Isåfall, vem kör bäst?
hm, kuggfråga. även fast de går emot så får jag nog lov och säga christer. men endast för att han har mer erfarenhet.
Kommer du ihåg er första kyss?
Jag kommer ihåg en och christer en annan så hmm.. =S
Vem sa “Jag älskar dig” först?
Jag & fick svaret tillbax direkt.
Vem är äldst?
Christer som e 2 år äldre.

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är Lejon (här behövde jag inte ändra;D) & Christer är vädur.
Vem fyller först på året?
Christer.
Vem är längst?
Haha, sen när var någon kortare än mig? (behövde visst inte ändra något här heller malin)
Vem sjunger bäst?
Där får jag nog lov och säga jag själv, haha!
Håller ni i handen på stan?
Oftast.

Var nån av er oskuld när ni träffades?
Nopp.
Kände ni varann innan ni blev ihop?
Nej.
Vad har ni gemensamt?
öhm.. jadu.. har hört att motsatser dras till varann, så är nog fallet här =D
Blev du kär i första ögonkastet?
Det klickade direkt. Varit ifrån varandra 1 vecka sen första gången vi sågs.
Har ni någon speciell låt?
Nä, faktiskt inte. Har så olika musikstilar :P

Har ni några “fri kort”? 
Jag är trög & förstod därmed inte frågan? (malin återigen får det stå kvar samma sak)
Har ni stora framtidsplaner?
Jajjemen.
Har ni gråtit i varandras armar?
Jag har gråtit i christers armar iaf.
Har ni varit utomlands tillammans?
Nej, inte än. Men till sommarn blir de en tripp.
Vilket är ert bästa minne?
Oj, massa bra minnen. När vi flyttade ihop, 1 års dagen, igår när vi fick en kisseunge:D

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Äter middag, myser i soffan, går och lägger oss i sängen och kollar på några vänneravsnitt innan sovdags.

 Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Nja inte alltid, men oftast.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Hm nej.
Blir du lätt svartsjuk?
I början blev jag det rätt ofta. Men nej inte numera. Blir svartsjuk när jag är full dock:P

Brukar ni bråka? 
Nej. Väldigt sällan vi bråkar. Ofta på fyllan, men de var mest i början och inte nu längre.
Vilken är hans finaste kroppsdel?
Oj, svår fråga. gillar hans rygg, hans mage, hans leende, hans ögon, hans söta näsa, hans hjärta.. grr! hela han!
Brukar nån av er prata i sömnen?
Christer mummlar i sömnen lite då och då. Snarkar? ofta! :D Men de enda som behövs är en liten klapp på honom för att han ska bli tyst så de e skönt :D

 

Han är bäst!


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0