dåligt med kommentarer här!

Idag blev de shopping med syster på stan.. var mysigt och hon införskaffade en hel del.
Själv är jag nu helt klar med alla julklappar, vilket är ruskigt skönt! :D
Brukar oftast vara den som springer i slutändan och undrar vatusan jag ska köpa till folk!

Fick ett samtal idag från espressohouse, vilket glädje mig enormt. Måste gjort ett bra intryck på gruppintervjun för nu ska jag in på en egen intervju så hoppas på att jag gör bra ifrån mig där med imorgon! :D



om ni lagt märke till tråkiga bilder på sistonde så är det för att jag inte har några bilder nu när datan installerats om och jag orkar inte lägga in några nya :D men, det kommer det kommer.

Skriv en rad!
Postat av: Maria

Va roligt att du ska tillbaka.

Lycka till :)!!

<3

2008-12-09 @ 00:59:29
URL: http://rusjka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0