de två tillskotten i bilder.


Min bebis :) Ceasar. den första bilden fick jag på honom intrasslad i sin nya favoritsyssla, leka med alla sladdar.


  Lina & Ricardos bebbe, Isak. Sötsak! Ni kommer bli fantastiska föräldrar till en underbar son!
& jag kommer bli en superb "moster" till denna snutt! ;)

Skriv en rad!
Postat av: Malin

Flisan jag håller på & dör just nu. Och du vet varför om du tittar vilket datum det är nu! Hilfe. Giiiv mig styrkaaaa.

Nåja



Haha, ni vet att er ceasar skulle kunna vara typ, tvilling till vår skorpa? :p fast med snopp då.

2008-12-17 @ 07:50:47
URL: http://frokenmini.webb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0