sicket dilemma...

Redan idag ringde dom ifrån den restaurangen jag var på gruppintervju för.. Dom sa att dom skulle ringa inom 2 veckor, men ringde redan 1 dag efter.. det är ju iofs bra.
Problemet är bara att jag tidigare på dagen var inne på ännu en intervju på espresso house.

Så nu ser läget ut så att jag ska in på en personlig intervju för restaurangen på måndag & provjobba på erspressohouse på tisdag..

Hoppas att någon av dom inte vill ha mig så jag slipper få en chans att välja ; )
Jag är inge bra på och välja..

Båda jobben känns riktigt roliga så detta kan bli riktigt tufft, men vi får se hur de blir.. kommer väl sluta med att jag står utan jobb, haha!



Jäklarns vad bra låt! Hennes nya album är fantastiskt bra!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0