tuff match..

Då har man träffat nästan hela familjen idag då..
Mamma och janne kom ju, väldigt oförberedd var jag.. Trodde dom skulle ringa innan dom åkte men nej, ringde när dom var utanför.. Då låg jag i pyjamas.. Så blev lite stressigt och fick ställa mig och laga lussekatter ;)
Sen var dom trötta så dom la sig och vilade i soffan.. jag blev rastlös och tog med pumah på en promenad till patrik och Chippen..
En HÅRD match då hon inte alls är van vid stan, människor & framförallt inte andra hundar...
Även micke och hans valp Bessie och de blev ett jäkla ståhej.
Pumah uppstressad som en jävla idiot.. fick kämpa kraftigt.. :D
Sen upp till andra brorsan en sväng och sen nu hemma igen.. TRÖTT!

Haha slitsamt för en arbetslös! :D

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0