Varför blir min text grön i alla inlägg för utom det senaste??

Hemkommen från stan där jag och emma sprungit runt i lite affärer.
Kom fram till att det inte alls är roligt att kolla i affärer när man inte har några pengar.
Hittade iaf en jättesöt klänning som kanske blir inköpt senare till nyår.
Hittade även ett par skor, ett par snowjoggers, som jag blev förälskad i! Vill ha, vill ha, vill ha!

Den såg typ ut såhär, den var dock ej prickig, utan helt enkel och svart och mkt mer tyll.

Jag är kär!

Vad tycker ni om snowjoggers?

Skriv en rad!
Postat av: Anonym

wihoo! jag kommer runt den 18e januari tror jag det blir.. om det är en söndag? haha, noll koll. är uppe några dagar i december också, har ganska späckat schema som det ser ut just nu dock. men kanske en kaffe kan klämmas in? :)

2008-12-02 @ 18:18:17
Postat av: Anonym

det var förresten jag som skrev det förra. ;)

2008-12-02 @ 18:27:29
URL: http://sinel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0