and i´m back in the game!

pga av flytten så har vi inte haft internet, men nu är det tbx :) Så nu blir det förmodligen lite bättre uppdatering!

Dock har jag inte så mycker kraft just nu för att skriva vad som hänt den sista tiden, så det drar vi bara ett streck över. Haha fyndigt lr hur? ;)

Idag har jag legat och pressat i solens hetta hela dagen, kan nog vara därför jag är helt slut nu. Ska dessutom gå upp tidigt imorgon då jag jobbar 7-16 så blir tidigt i säng..
Men nu blir det lite fotboll, holland-italien. Jag tippar på italien!
Och imorrn är första matchen för sverige ! Längtar!


All makt åt solen, vår befriare!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0