helgen är förbi.

Patrik, Anna och Simon har nu åkt hem..
Tänkte dra snabbt vad som hände i helgen..
I lördags vad ju jag och älskling på Monster Jam.. Var rätt coolt faktiskt.. :) Lägger upp lite bilder sen..
Direkt efter de drog vi inte till stan och mötte upp patrik anna och simon på en tapas restaurang där vi åt lite innan vi trängde oss ut på avenyn.. Var dock alldelles för sena för där var det KNÖKfullt! Asså mina fötter var knappt i marken men jag rördes ändå.. Så mkt folk var det.. man kom absolut nte fram till ölen och man såg inte ens storbildsskärmen.. ja vi var inte så värst långa människor som var där :D hehe..
Så vi försökte komma ut ur folkmassan och försöka leta upp en bar istället.. men då vi var väldigt sent ute så var allt redan fullt, så det fick bli att vi drog till rockbaren... haha pinsamt! :D
Alla där inne ser lixom tja "rockiga" ut :S Vi kommer in med sverigetröjor och sverigeflaggor i ansiktet mm :D haha..
Men men vi fick öl, tequila och se på matchen så det blev bra ändå..

DOCK så förlorade vi ju i sista minuten, vilket var mindre roligt! Typiskt jävla skitfan!!

Efter matchen ville "gamlingarna" åka hem.. vi alla var då redan dyng och klockan var halv 9 :P hehe..

Söndagen var vi alla jävligt sega så det tänkta liseberg blev inställt.. Istället blev det en sväng till Blomsterlandet och sen pallrade sig dom andra hem och jag och christer blev lämnade, utslagna på soffan! :D

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0