nattuggla..

haha ja men typ, länge sedan jag satt uppe vid datorn såhär sent:D
Men efter att älsk typ däckade på 3 sekunder från att han lagt huvudet på kudden så kände jag att jag kunde smita upp hit ett tag.. Var dessutom inte så himlans trött..
Känner mig väldigt trötter nu?:D

Imorrn blir det mycket plock och fix.. Måste städa, packa upp, tvätta(?) och dona hela förmiddagen.. Kommer ju främmande på kvällen.. :S
Hur kan dom komma såhär mitt i flytten? Hehe, det är ju kaos här just nu..
Gillar inte att ha hem folk när det ser ut som ett rent helvete.. :D
Men men, det är ju bara bror min och han har visat mig sitt hem.. och det var nog värre än helvetet förrut:D

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0