Åka-hem-torsdag, aka, underbar-torsdag!!

Yes, idag ska vi åka hem =)
Christer är på jobbet och sliter. Lagar han den bilen han pysslar med så får vi låna hyrbil, blir då alltså säkra på att komma hem, hehe, med hans skruttbil vet man ju inte riktigt =D

Ska bli helt amazing att komma hem.. Det är helt sjukt.. Känns som man inte varit hemma på en evighet :P Dock gått en månad och 9 dagar sedan vi tog vårt pick & drog oss ner till gbg..
Hoppas på en underbar helg med mycket kärlek!


Två små tankar:

Satt igår på bussen påväg hem från jobbet & kom och tänka på en sak som hände när jag var mindre. Jag å Malin (Ola) var bästa vänner när vi var mindre.. vi gick i 5:an, vad är man då? 9? 10? Ja iaf man är liten!
Vi var alltid efter skolan antingen hemma hos henne eller hemma hos mig.. För att komma från henne till mig så åker man buss för att slippa gå.. de är rätt långt.. Men för att komma till saken. Vi hade sällan busskort lr pengar på oss, (vi var ju små!) så vi försökte alltid att fråga busschafförena om vi kunde få åka med iaf, de allra flesta sa nej(?) vi frågade om vi bara fick åka en station, de allra flesta sa nej(?) vi försökte till och med låssas att en av oss hade gjort illa oss i benet och haltade men vi fick fortfarande inte åka med..
Var är de för fel på busschafförerna???!!! Vilken människa låter inte två små barn få åka med gratis!? Nej fyfan för dom äckliga fula skabbiga & otroligt DUMMA busschafförerna.. tummen ner för er!

Sen min andra tanke.
Igår på jobbet skulle jag förklara för min "korkade bög" (skämt i mellan oss, han är en korkad bög och jag är en blek & degig tösaflicka, en perfekt kombo!) att jag hade sträckt en tå.. Men då jag sa "fuckyou-tån" och han började asskratta så kom vi att börja fundera på vad det egentligen heter..
Det heter ju stortå & lilltå, men vad heter dom imellan?

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0