greys-onsdag

Åh äntligen får man se ! =D Förra veckan låg man ju kräksjuk, så missade det :( & christer är inge bra på att minnas så jag har ingen aning om vad som hände sist, hmm..

En liten tanke jag tänkte på igår. Vet folk som luktar asmegafetmycketskitbajsa äckligt om det!?
Isånnafall, sätt er ej breve mig tack! Hela vägen från brunnsparken till jobbet (ca 10 min) satt jag brevid en sådan som luktar så jävla äckligt så man bara vill gå och skära av sig näsan! USCH!

Ännu en dag på jobbet har gått, roligt! & imorgon slutar man klockan 13 och sedan är de långhelg.. Min första riktigt "lediga" långhelg :) Mycket kul!

Skriv en rad!
Postat av: Hanna

Tack gumman det värmer att höra det faktiskt..
Pussarokramar /Hanna

2008-03-20 @ 21:05:37
URL: http://JohannaBjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0