helgen i snabbhet

Är sjukt trött & har egentligen ingen som helst ork att skriva här just nu.. Men har hänt så mkt & gjort så mkt att jag bara måste.. Då jag inte kommer ha tid (eller ork för den delen) imorgon heller :D

I torsdags åkte vi ju hem som sagt.. Det var så sjukt skönt att se gnestaskylten.. Hemma! Fab!
Att de kan ha sån effekt.. när man är i gnesta så vill man bara därifrån, men alltid lika roligt att komma hem igen!
Dock rusade helgen iväg alldelles för snabbt & kunde se mig själv stanna iaf några dagar till..!
När vi kom hem kunde jag inte vänta med att åka å hälsa på familjen så de blev att åka dit och överraska på en gång.. va underbart att träffa dom igen ! :)
Sen åkte vi till maria, tog ett glas vin & kollade lite slött på bounce.. trött efter resan blev det tidigt i säng.
för att bara nämna det snabbt så höll jag på att krocka på vägen hem.. men som sagt, bara för att nämna det snabbt, tänkte inte gå in mer ingående på det! (glömt nu)

Fredagsmorgonen vaknade man upp, väckte maria och åkte sedan till s-tälje å glodde lite i affärer.. de var tänkt att jag skulle träffat ola men då hon var tvungen att åka å kolla på lägenhet (som hon fick) så blev det inte så.. Kul för dom att dom har förstahandskontrakt nu när bebis (mitt gudbarn) e påväg!

Sedan på kvällen åkte jag hem till mamma & åt gott, kollade på let´s dance & myste med mamma & Janne.. Var skönt att vara där!
Sedan åkte ja tbx till maria & vi hade mys/film-kväll.. var oxå väldans mysigt..
Bella (min "gudhund") & sigrid (vovve) var där oxå.. bella låg å sov på mitt bröst hela filmen! :)

På lördagen vaknade jag tidigt å eftersom alla andra sov å hundarna kom å attakerade mig så tog jag en långpromenad med dom.. var skönt att gå i solskenet med dom! Vill oxå ha hund!!!
Sedan gick vi å åt frukost på thekannan, har saknat min fina kopp!
Jag å Sara städade marias lgh och meckade ihop hennes bord, då vi skruvade och så så kände vi oss så manliga så vi tillät oss en vanlig öl.. Så halv 12 var vi igång!
Sedan låg hon o jag utslitna i soffan halvsovandes & drickandes öl!  När lina kom in till gnesta satte vi igång o gjorde oss iordning.
Det blev senare idol-spelet, folk & melodifestivalen.. fick sedan dränka mina sorger i tequila & mera alkohol då carola inte gick vidare.. Allt andreas johnssons fel !!
Väl på festen var det trevligt.. lite lite folk och KASS dj, men det var iaf trevligt..
Hade en diskussion med christer som var väldigt konstig, förstår inte hur han kan tycka & känna så? Det är ju helt fel!

Söndagen var jobbig, sjukt bakis men det var bara att hoppa ur sängen, packa å åka till hans mamma som fyllde år.. där var de massa folk som pratade väldigt högt och mkt.. de blev en snabbvisit då vi typ var döda.. sedan bar vi hem till mamma & janne, vilade lite i soffan och sedan begav vi oss hem, (eller tbx till gbg)...

Väl här så har jag jobbat idag, var dåligt sliten så de var skönt att det var en lugn dag..

Jag har en sådant dilemma!!!

Skriv en rad!
Postat av: Hanna

tsss kul att du kom i lördags hjärtat.. o det där med lite folk va att vi/jag fick order om att inte släppa in mer folk.. trist tyckte jag dock.. ! kramis

2008-03-10 @ 22:36:07
URL: http://JohannaBjork.blogg.se
Postat av: Maria

Saknar dig redan! Helgen gick blixtsnabbt. Ska försöka pussla ihop en helg snart som jag kan komma ner =).

2008-03-11 @ 17:14:44
URL: http://rusjka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0