långfredag

Jotack, lång som tusan.. Vi har haft en riktig deg-dag & det är rätt långtråkigt med långfredag.
Visst det är väl skönt att vara ledig, men vi har inga vänner att umgås med & vädret ute lockar absolut inte!
Men kvällen kommer sluta med pizza och så ska det låta, så visst lite kul blir det, haha!

Har tittat på reprisen av melodifestivalen, haha så mycket älskar jag det! Å fyfan vad Björn Gustafsson är rolig!
Det är helt sjukt, behöver bara titta på honom för att få tårar i ögonen av skratt! 

Jag saknar mina vänner & familj så mycket!!

Gjorde kärlekstest på mig och mitt hjärta.
image39
Resultatet: 89% Perfekt, gift er!

Jag älskar dig! :)


Grattis till Pontus Björk som igår skulle fyllt 21!
Kan fortfarande inte förstå att det hänt.
En person som alla som alla,som någonsin träffat honom, tyckte om,
man kunde lixom inte tycka så mycket annat!
Tankarna hamnar fortfarande hos dig rätt ofta, även fast just vi inte var så nära vänner.
Men har man känt en person i ungefär hela sitt liv så är det helt otroligt svårt att inse att den personen ej finns med oss här idag!
Också otroligt svårt att inse att du som tog hans liv går fri idag. 
För det är ett skämt, du har tagit en människas liv & förstört livet för otroligt, otroligt många människor.
Att du ens kan leva med dig själv idag är ett under!
Pontus, vila i frid! Vi tänker på dig & saknar dig!

Skriv en rad!
Postat av: vicky

tack så mycket du :D jadu den fanns faktiskt med i den layouten jag har valt..

#calendar table th {
text-align: center;
font-weight: bold;
font-size: small;
}
#calendar table tr td {
border: 1px solid #000;
text-align: center;
font-size: xx-small;
}
#calendar table tr ul
{
color: #000;
list-style: dot;
margin: 0px 0px 0px 20px;
padding: 4 0 5 0;
font-family : Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size : 0.7em;
}
#calendar table tr td.cssDayMouseOver {
border: 1px dotted #72c1ff;
cursor: hand;
}
#calendar table tr td.cssDayMouseOut {
border: 1px solid #000;
}
#calendar table tr td.cssEntryBox {
border: 1px solid #72clff;
padding: 6px;
text-align: left;
background: #FFFFFF;
font-family : Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size : 0.8em;
color: #000;
}
#calendar table tr td ul li {
color: #000;
}
#calendar table tr td div.cssDayEntryHeader {
font-family : Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size : 0.8em;
text-align: left;
font-weight: bold;
padding: 4;
}
#calendar table tr td div.cssDayAvailable {
text-decoration: underline;
text-weight: bold;
}

försök klistra in detta i "redigera stilmall".. jag vet dock inte om jag kopierat rätt men vi får hålla tummarna haha :) lycka till!

2008-03-22 @ 18:10:10
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0