snökaostisdag

Så var veckan igång & vad vore inte bättre än ett snökaos? Det gör ju att man bli så himla glad och peppad.
Kom till jobbet som en levande snögubbe och detta smälte sedan som gjorde mig till en levande pöl, som sedan gjorde mig till en levande isglass! ja ni förstår mitt problem!
 
Imorrn bär det av till Halmstad för första gången i livet:) Ska bli trevligt, vi "rookies" på jobbet(alltså vi nya) ska & hälsa på dom nya på halmstadskontoret som var med oss på introdagarna.. Ska faktiskt bli väldigt trevligt och träffa dom igen & se hur det går för dom.. Vad som är mindre kul är att vårt tåg går kl 05:55 vilket gör att jag måste gå upp klockan 04:20 imorgon! MINDRE KUL!
Hoppas då verkligen på att snön är borta, men de är väl en för stor önskan skulle jag tro!

Men men, spännande.. Lina, nu vill jag ha ett svar ! :) Make my holiday!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0