Solärpågångtorsdag.

Igår var man ju i Halmstad, fytusan vilken trevlig stad. Att man aldrig vart där innan är ju pinsamt, men kan lova att jag kommer återkomma dit!!
Ville direkt när jag kom dit flytta dit ! haha.. Trivdes jättebra oxå på halmstadskontoret
och satte där min första order!
Det var  en sånn otroligt obeskrivligt skön känsla.. Önskar jag kunde dela den även med dom som inte jobbar där,
men skönt att ha dom andra där som vet hur det känns och som blir jätteglada för ens skull!
Hoppas på att det släpper nu och att det fortsätter såhär!

Idag var vi åter igen i Gbg, och dagen var relativt okej, fast man var jävligt trött efter att gått upp 04:20 dagen innan och inte var hemma igen förens 20:00 på kvällen!
Imorgon är det åter igen en dag på jobbet, men kl 15:00 ska vi åka någonstans, vi vet inte vart, vet inte vad vi ska göra, har bara fått en hint om att det är något i luften där man måste ha en sele och att det kommer att finnas alkohol! Hmm ?

Imorgon kommer även Lina & Ricardo! Lovely!!

Skriv en rad!
Postat av: Maria

Vi ska helt klart till Halmstad i sommar och parta järnet hjärtat!!

2008-04-01 @ 23:36:05
URL: http://rusjka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0