Solskensmåndag.

Det är början på mars och våren är på ingång (?) Solen skiner för fullt å de är inte så fasligt kallt ute heller.. Kan va första dagen det inte blåser storm här nere :) Underbart!

Idag ska jag på arbetsintervju.. Är inte något nervös vilket är skönt.. Det är de som är så skönt med att redan ha ett säkert jobb.. Kan man söka runt lite utan att känna någon press.. & eftersom detta jobb är något jag aldrig pysslat med innan & om jag nu skulle få det så får man utbildning så känns det lugnt.. Får jag det så då är de skönt, heltidsarbete är ju rätt gött! Men får jag det inte, tja då är det inga tårar direkt =)
Precis som det ska va!

Myssöndagen igår var som vår myssöndag ska vara :) Singing bee, wallander & (istället för chips) häägen dasz! Äntligen har jag hittat vart min favortsmak finns oxå.. så njöt i fulla drag! :)
Går inte att beskriva hur god den är !

Jag äter inte glass, jag äter häägen dazs!


Måste ju skriva lite om lördagen oxå.. Blev en riktig "svullar" kväll till melodifestivalen.. Som denna gång var såå mycket bättre än förra.
Linda, Perreli & Sibel var absolut hetast.. Röstade på Sibel då jag redan visste att linda och charlotte skulle gå vidare.. Hoppas på att sibel knäcker mr långhårig (e-type) & mr pudelmannen i andra chansen nästa vecka.
Väntar till lördagen med spänning..
Men jag tippar på att det blir Ola och Carola (& tyvärr andreas johnsson) som kommer få åka till Globen.. Men hoppas på Sibel & ja Carola..
Men lyssna noga nu... Jag hejar faktiskt inte på Carola... Hur många häpnas? :)
Nej, hade det varit låt och musiktävling bara här i sverige skulle lätt Sanna Nielsen vinna, hennes låt är underbar.. Men jag vill att vi skicka Amy Diamond till Serbien! Kom igen nu!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0