söndag igen?

Jo, man kan ju säga att idag är en söndag igen:)
fyfan vilken tur jag har, söndagar är den bästa dagen
& jag fick 2 denna vecka!

Igår hann jag å älsk även med att bowla, jag fick storstryk som alltid.. Det är inget roligt faktiskt..
När man äntligen tycker att man gör en skitbra serie, ja då gör han ändå en ännu bättre !
Men men, roligare än att bara dega i soffan iaf :) Sedan på kvällen blev de bingolotto, & jag blir galen, men christer vinner förtusan i allting vi gör. även om det bara var en ny lott men iaf ;) HAHA!

Wallander var det ju inget igår men det blir ikväll istället ! :)

Jag degade ihop i soffan direkt efter sista bingot, skulle ta en powernap,
men jag suger på det!

Har iaf lite glada nyheter, det blir en kort vecka, bara 4 dagar, precis som förra & det gick fort som tusan, & det är bra om tiden skulle gå fort denna vecka, för förmodligen så kommer Lina och Ricardo dimpa ner i vår lägenhet i göteborg på fredag !! :D
Håller tummarna!

Blir det en bio idag kanske?


Tipsar om en väldigt fin kortfilm, gjord av Johanna Björk.
Den ger en många tårar i ögonen men även många fina tankar!
Vila i Frid, Pontus Björk.

Skriv en rad!
Postat av: Maddis

Hej hej hej :D tack så mkt. haha ja vene hur man gör, ja gick hjälp :P

2008-03-24 @ 09:31:23
URL: http://snuttan87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0