suschilördag.

mm, fått äta suschi idag :) Smaskigt som tusan! Så nu är jag nöjd..

Igårkväll hade man ju kanske världens tråkigaste fredagskväll någonsin.. ensam hemma.. usch!
Christer kom hem runt 24 kanske då hade jag slumrat till i soffan så blev till att gå med sängs direkt..

Idag har vi bara degat i soffan, tror mitt hjärta är lite bakfull men han har inte medgett det ännu :)
Ikväll blir det melodifestivalen.. ser verkligen ifram emot det!
Bra artister ikväll, annat än förra veckans skamligheter! Hoppas nu innan jag hört dom på att Sibels & Lindas låtar är dom bästa.. men även charlottes låt ska bli intressant att höra.. likaså nordmans.. Så ja, detta blir en bra kväll!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0