är du nöjd nu, gudjävel!?

Åh, varför ska man behöva hålla på och flytta sin blogg.. Jobbigt!
Nu syns inte min header och inte min profilbild för mig själv.. Kan ni se den?


Fan va livet kan vara pissigt ibland.. Allt bara skiter sig..
Man ska inte klaga, brukar man säga.. Men de tänker jag göra, och jag har all rätt till det!

Nu blir det att jobba, ons,tors,fre,lör,sön,mån.. & ser inte ifram emot tisdagen heller även om jag då är ledig.


Saknar mina vänner grymt mycket just nu.. Skulle verkligen behövt haft dom närmre mig.
Men jag är lyckligt lottad som har min bästa vän hos mig, min älskling!


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0