Björn Gustavsson vs blondinbella.


Blondinbella.se skriver om Björn Gustafsson på sin egna lilla utelista.
                                  |
Björn Gustafssons insats i Eurovision Song Contest:
Vem missade när han skulle representera Sveriges röster till finalen? Han skämtade och gjorde bort sig totalt. Det är ingen annan som förstår det "roliga". Men även det "roliga" med att förlöjliga sig själv misslyckades han med och det blev bara pinsamt. Jag har aldrig gillat Björn Gustafssons humor - Han personifierar ordet överskattad.


Tycker det är jävligt pinsamt att ens tycka att det han gjorde var pinsamt!!
Till skillnad från dom andra som presenterar poängen, med fejkade smile, kasst engelskt uttal och falska kommentarer som " oh you look great tonight" "oh what a lovely show" osv...
Björn gjorde det hela så jävla mycket roligare och jag skrattar fortfarande!

Björn Gustavsson blir därför härmed med på min Innelista!
Blondinbella däremot. humorlösa hamnar på min Utelista!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0