bloggtorka..

Men hinner helt enkelt inte med att blogga så mycket just nu. Det är jobb dygnet runt känns det som
+ att vi är in the middle of en flytt! Men nästa helg har vi flyttat in i den nya! ska bli skönt!

25 maj 2008! Hann inte skriva det inlägget igår!
Det skulle dock bli ett viktigt inlägg så jag tar det här och nu istället!

Igår var det 1 år sen studenten.
Kan inte fatta vart det året har tagit vägen, det har bara sprungit förbi.
Känns som det inte riktigt blev som man hade tänkt sig.. Men det har ändå blivit bra! :)
Har hunnit med att byta jobb 6 ggr. Har flyttat till göteborg. Har skaffat mig min sambo!
Christer är det bästa som hänt mig detta året som gått! 

För 1 år firades det, det gräts, och det sas hejdå.
Det sved i hjärtat! Så mycket som man saknar er alla! Det går inte att beskriva..
Det tråkiga är att vi sa att vi aldrig ska tappa kontakten.. Det har vi gjort!

Åre 2004-2007 ! Dom absolut bästa 3 åren i mitt liv!
Människorna, familjen(!). Jag kommer aldrig glömma er!




Vill även tillägga ett stort grattis till alla er på hotell & restaurangutbild. i åre som tog studenten i år!

Skriv en rad!
Postat av: Kristin

Gumman!!! fick tårar i ögonen nu när jag såg bilderna från vår student!!! SAKNAR!! vi är så stora nu ju!!!! :)

2008-06-02 @ 17:23:19
URL: http://kristinimarbella.blogg.se/
Postat av: Sissela

Vilket fint inlägg gumman, men du missade EN viktig sak... det är 2 ÅR sedan vi tog studenten...

detta visar ju bara hur fort tiden går.... :´((

2009-06-11 @ 23:32:43
URL: http://sisselaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0