Ett litet tips.

Nu är det inte så länge kvar till flytten. Ska bli roligt.
Lägenheten är fin. Vi kommer få det riktigt mysigt & snyggt där!
Ska bli roligt, älskar ju inredning.

Tror att det är fler än jag som tycker det är roligt. så ett litet tips för er, om ni inte redan hittat dit är www.styleroom.se . Där kan man få en inblick i andras hem & även lägga ut sin egna:)

Äntligen kommer vi få plats med alla våra växter:)
Vi har så mycket blommor att det inte får plats i våran lilla lägenhet som vi har nu :)
Men jag älskar blommor & christer älskar gröna växter så det blir ju en hel del, men de gör inget:)

Just nu håller jag på att försöka hålla min vackra vita hortensia vid liv.. riktigt törstig den rackaren!
Den kan se helt tvärdöd ut men sen är det typ bara att dränka den i vatten så reser den sig på en timme typ:)
Det gillar jag !

image78


Skriv en rad!
Postat av: Pernilla

Sv: Tack :D

2008-05-14 @ 15:00:51
URL: http://typperra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0