Grattis lilltjejen!


Idag fyller den absolut bästa tjejen år!
Min älskade lillasyster blir 14 år!
Det är helt sjukt vad fort tiden har gått.. Kan inte förstå att du blir 14 år!
Gosh, hur gammal är inte jag då?

Julia är den absolut bästa människan jag känner.
Hon är snäll, smart, söt, vacker, framåt, glad, rolig, utåtriktad, ja hon är allt, hon är perfekt!

image82


Utan denna tjejen på jorden vore det inte värt att leva!
Kan inte beskriva med ord hur mycket hon betyder för mig.
Skulle vilja vara hemma och fira med dig idag, men vi tar det när du kommer ner till göteborg:D

Jag älskar dig lillasyster!   Tusen pussar & tankar! / Stolt (!) storasyster.

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0