Hakar på trenden.

för fem år sedan:
Skulle jag snart fylla 15. Vad gick man i då? 9:an kanske? Lekte livet som "fjortis". (tid man vill glömma nu) Blev tillsammans med, det jag då trodde var mitt livs kärlek, blev totalt playad av denne och blev totalt knäckt. Tog lång, lång(!), tid att komma över.

för tre år sedan:
Gick 1:an på gymnasiet. Flyttade hemifrån för att plugga i Åre. (75 mil hemifrån). Levde rövare! Dom absolut 3 bästa åren av mitt liv so far! Oförglömligt.

för ett år sedan:
Var det några dagar kvar tills vi tog studenten! Vi festade hårt, åkte på studentkryssning, hade studentbal osv. Sen tog vi studenten. Roligt och otroligt sorgligt! Tog avsked av klasskamraterna, som under dom 3 åren, 24h/dygnet, blivit ens familj.

för tre månader sedan:

Flyttade jag och mitt hjärta till göteborg & blev sambos på riktigt!

igår:
Jobbade jag 13-21.

imorgon:
Jobbar jag 12-21.

om ett år:
Har jag och Christer snart vart tillsammans i 2 år. Om vi bor kvar i Göteborg så hoppas jag att jag har börjat trivas här:) Annars bor vi förmodligen i stockholm där jag jobbar på något skoj jobb med roliga arbetskamrater!

Skriv en rad!
Postat av: Sandra

ja jobbar just nu på burgerk..men letar annat oxå. ja ville plugga sjuksköterska men dom höjde snittet så blir tvungen att plugga upp..men kanske ändrar mig känns inte som de e så bråttom :/

2008-05-14 @ 22:38:00
URL: http://saandraaj.blogg.se
Postat av: sarah

Ja det är ju sant ^^

2008-05-14 @ 22:40:01
URL: http://SarahsGlitter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0