Jag är 16!!

Så dagen gick väl inte riktigt som man tänkt sig..
Men kan inte skriva så mycket om det här , för folk får så konstiga tankar om allt!

Efter en mindre lyckad dag iaf så åkte jag och älsk in för att ta en fika med hans systerdotter som är i gbg på klassresa. Jag blev lite sugen på en minigolfrunda, ,en vi bestämde oss för att åka till järntorget istället och ta en öl.

Sen är ju jag smart som alltid. Systerdottern är då alltså inte över 18.

Jag hoppar till mitt under vårt samtal av att en som jobbar där råkar smälla till med någonting.
Utan att tänka vidare på att han är där frågar jag Carro.

Jag,högt och tydligt.: - Hur gammal var det du var nu igen?
Carro, ännu högre: - Jag är 16!

Jag hajjade iaf till på en gång och förstod att vi hade en som jobbade där bakom oss, medan carro fortsatte malde på och frågade hur gammal jag var och att när hon fyllde 18 skulle vi ta en krogrunda! :D
Haha mycket roligt, som tur var sket han i det eller så var han bara döv.

Det var iaf skönt och sitta en stund i solen och njuta av en kall öl!

Skriv en rad!
Postat av: HannaEllenor

Haha =)

Jo, skönt när allt är överstökat.

Lät riktigt gött med dendär ölen i detta härliga väder vi haft idag =)

2008-05-28 @ 00:43:22
URL: http://hannaellenor.blogg.se/
Postat av: Malin

ka verkligen.. jag kommer alltid att ha kärlek till min familj.. så jag kommer inte att ångra mig=)

2008-05-28 @ 00:51:58
URL: http://minnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0