Jag är emot gud!

& han är emot mig.. Man börjar nästan undra vad man gjort för fel?
Jag har sån lust att åka upp och mörda honom, för så jävla oschysst är han mot mig just nu!
Ingenting går vägen!

Skulle försökt å flyttat grejjer idag då vi faktiskt flyttar nästa helg och vi har knappt börjat packa.
Men nej man jobbar, 17-02.30.. Försökte få någon att byta pass med mig, men ingen kunde.

Missar dessutom eurovision! Hur kunde jag glömma att ta ledigt den dagen??
Varför går dom inte ut tidigare med vilket datum den går!
Missar även reprisen på söndagen då jag återigen jobbar..

Suck! Just nu är det bara kämpa som gäller! För att orka med detta..

Vet att det är trist och läsa min blogg nu, för allt är bara elände!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0