minigolf

Jag & hjärtat har idag var och tittat på lägenhet nr:2.. riktigt fin var den! och stor som tusan :)
Är lite vi måste fundera på iaf.. Den ligger lite längre ut från stan.. tar kanske ca 20 min med spårvagnen och så är den rätt dyr.. Vi får se hur det blir..
Ska och titta på en till i veckan.

Efter vi varit och kollat så åkte vi till slottskogen och spelade en match minigolf.. Var mysigt och en lite annorlunda och rolig bana..Såklart så förlorade jag.. men men, börjat inse att han nog alltid kommer slå mig :D haha..

image62image61

Älskar dig iaf plutt! En himla massa!!

Skriv en rad!
Postat av: Kristin

Tack gumman!!
Jo här är allt fint, livet leker.. har hittat en snygging som jag flirtar med väldigt mycket när jag är ute.. haha !! Men han pratar bara spanska, så jag jobbar som faan på att lära mig snacka ordentlig nu....!!!! :p plus att jag jobbar väldigt mycket.. 6 dagar i veckan, oftast både lunch och middag, så det är långa dagar, men de e fint!! Blir ju kvar här och ska jobba med en svensk man efter min semester i sverige på 3 veckor.. Här händer det mycket hela tiden och jag är så glad att jag åkte!!! :p Saknar dig gumman!!! Kommer att vara i sthlm i slutet på juni, kommer du vara där då? puss

2008-05-07 @ 03:16:10
URL: http://kristinimarbella.blogg.se
Postat av: C

Hehe okej, då förstår jag :)
Hälsa honom från mig att han borde fortsätta med sitt trolleri, det är så charmigt så ;)

2008-05-07 @ 06:44:18
URL: http://catarinabjeren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0