piff & puff

Jobbpasset igår gick bara fint... gud vad jag verkligen trivs bra på detta jobb!
Roligt roligt!
Blev dock lite chockad då måndagen och tisdagen bjöd på världens lugn, ledig på onsdagen.. så man kom ju tillbaka till jobbet med inställningen om ett lugn, men ack så fel man fick :)
Var 3 nya på förmiddagen, men vi skötte oss så bra & hade samtidigt roligt! :D

Nu är det snart dax för ett pass till. 12:30-20:30. Skönt att få komma hem tidigt till älsklingen på en fredag.
För nu när jag oftast jobbar sena pass blir det att vi inte hinner umgås så mycket.. Lite trist!


Fick höra igår att jag och christer är som piff och puff! :D haha..
stämmer ju kanske lite, sen dagen vi träffades har vi typ bott ihop. Tror vi har varit ifrån varandra typ 2-3 dagar bara.. Men det gör ingenting, för vi trivs så bra ihop!
 
He´s my babe!

image81

Nej  nu ska jag kolla på skilda världar :) Daniel toivonens son är kidnappad men igår hittade Rebecca Bovalius honom och nu får man se vad hennes nästa drag blir. Fast? Jag, nee inte alls! :D

Skriv en rad!
Postat av: Erica

Ja, en sensommar bebis ^^

2008-05-16 @ 10:50:25
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0