så lite kan göra en så glad.

Jobbpasset idag rullade på fint. skönt att jobba 11-19 faktiskt..
Dock fick man jävligt ont i huvet av alla tusentals studenter som åkte flak & levde rövare!
ååh, vill oxå! :D

På väg hem från jobbet kom jag på att det var beck-torsdag ! Vilken lycka!
Så nu har vi precis kollat på beck, myst & såklart obligatoriska estrellas grillchips!

Imorgon blir det pass 15-22. Sen är det min första lediga helg sen jag började på Eva´s Paley, men dock inte så lediga just.. Ska ju flytta i helgen så blir mest slit & släp som min kära styvpappa hade sagt!


Min älskade mamma & styvpappa när dom gifte sig. Finns som betyder så mycket!

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0