Tillbaka i göteborg

Japp, nu var man tbx i götelaborg. Känns faktiskt jävla tungt.. Igår när vi satte oss i bilen och skulle åka hem kändes det sådär.. Hade vart "hemma" så många dagar så de blev bara värre att åka tbx hem hit igen. Speciellt när man vet att det bara är trubbel just nu..
Vi måste flytta o innan det hitta något att flytta till!

Långhelgen gick iaf i ett rasslande tempo, men det har varit väldigt skönt och trevligt!

Nästa tripp hem blir väl eventuellt gnestadagen.. Får se helt enkelt!

Skönt är iaf att solen skiner ute! Dock är det lite molnigt så hoppas på solväder imorgon.
För idag blir det att packa upp, fixa plats för alla nya blommor och krukor jag tagit med mig hem! :)
Vi lever i en djungel men blir lätt så när man har en mamma med blomföretag! :D
& det gör ingenting för jag älskar blommor! :D Piffar upp och gör det hela så mycket hemtrevligare!

Skriv en rad!
Postat av: Kristin

Jösses gumman vad fin din blogg är!!! hur fick du till stilmallen så fin?! jag vill oxå lägga till egna bilder längst upp..
hoppas allt är bra med dig gumman!! Puss och kram

2008-05-06 @ 01:45:56
URL: http://kristinimarbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0