tripp till liseberg.

Igår blev det lite stressigt på jobbet, iaf kl 19 när butiken stängde.. Första gången jag stängde så det var mycket att tänka på och mycket att göra.
Så blev en kvart försenad, stackars älsk som satt & väntade.
Han gav med en 8-bitars sushi som jag åt upp efter vi hittat en gräsmatta att slå oss ner på..
 Sushi kan var det godaste som finns!
Skulle lätt kunna leva på det resten av mitt liv!

Efter det gick vi vidare till Liseberg.
Blev ett åk och sen gled vi bara runt lite, sedan vidare hem..

 
Älskling & Carro åkte (döds)gungan. Jag blev rädd av att bara kolla på.

Carro & hennes klasskompisar ville aldrig sluta åka denna, så jag & mitt hjärta begav oss hem.



                  
Kvällen var väldigt jobbig! Men ett problem är nog löst nu iaf. Hoppas de, för klarar inte av det själv.


Vädret är helt fantastiskt!
Så det är typiskt att man ska jobba 11-19.


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0