det där med utmaningar.

hm. vet inte riktigt vad jag tycker om dom malin, men jag får väl göra detta för din skull då! ;)

3 saker jag skäms över:

- att ha det stökigt hemma när det kommer folk.
- att vara så klantig som jag är rätt ofta, som när jag tappade byxorna när jag sprang med tvättpåsarna från tvättstugan för att det regnade, lr när jag ramlade ner i en gubbes kundvagn i mataffären tex.
- att vi har så låga straff i sverige.

3 saker jag är stolt över:

- att jag klarade av 3 år i Åre. Bo 75 mil hemifrån utan familjen som nybliven 16 åring för tungt i början. Men när den första, jobbiga, perioden var över så var det det bästa jag gjort i hela mitt liv.

- min familj. Alla har så olika personligheter, men alla är underbara, extremt lyckade människor som jag älskar över allt annat!

- när jag klarar av någonting som har med teknik att göra, utan att ta sönder det.

3 saker jag vill göra 2009:

- Åka utomlands med min älskling. (snodde visst samma som malin där, men =D )
- Hitta ett jobb där jag trivs lika bra som jag gjorde på paley i göteborg.
- Komma fram till vad jag vill jobba med när jag blir stor ;)

3 händelser 2008 som jag aldrig kommer att glömma.

- Den 26 januari. Jag och christer flyttade till Göteborg.
- Den 7 juli. Jag & min älskling firade 1 år.
- Den 2 november. Jag och christer flyttade till Stockholm. ( där vi nu ska stanna =P )

3 saker jag inte riktigt kan klara vardagen utan:

- Christers kärlek, christers närhet, christer brevid mig i sängen.
- Min mobil.
- Min famlij.

3 personer jag avundas:

- Min mamma. Trots sin extremt hårda bakrund, och med alla sina motgångar har hon på ett galant sätt uppfostrat 3 fantastiska människor, mina syskon. Hon klarar av allt hon tar sig för. Hon finns alltid vid min sida och jag tar inga stora beslut utan hennes åsikt. Utan min mamma skulle jag inte finnas & utan min mamma skulle jag inte vilja finnas!

- alla som vet vad dom vill arbeta med och verkligen brinner för det dom gör.

- alla som arbetar med att hjälpa utsatta barn och djur.

3 personer jag utmanar att göra denna lista:

http://rusjka.bloggspace.se/, http://husmusen.blogg.se/, http://emmiealina.blogg.se/

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0